Manifesto

Yaratıcılıktan uzak araştırma tasarımlarına, işlenmemiş kuru bilgiye, içgörü adı altında sunulan, aksiyona götürmeyen büyük tespitlere karşıyız.

İnsan beyninin ürüne mutlak değer atayamadığı bir dünyada, marka değerleri ve konumlandırmalar ancak referans sistemi içinde oluşturulup, insan beynine kodlanır.

Ne sorusunu araştırmanın odağı yaptığınızda, tüketicinin cevapları doğal olarak önceden belirlenmiş (kategoride var olan markalar tarafından öğretilmiş) referans setinin sınırları içinde olacaktır.

Aynı zamanda tüketicinin konfor bölgesini oluşturan bu referans sistemlerini kıramayan araştırmalar ve araştırmacıların "out of box" bir içgörü yaratma şansı yoktur.

Bu tür araştırmaların marka yöneticilerine bildikleri şeyleri yeniden söylemesi dışında bir yararı olamamaktadır.

Araştırmada yaratıcılık felsefemizde mevcut ve ilk akla gelen referans noktalarını, kategori liderleri tarafından yaratılmış düzeni, sürekliliği kırıp, görüşmeciye yeni ve geniş ve "out of box" bir referans evreni sunarız.

İşte bu yüzden biz marka tercihlerine odaklanmadan önce, değiştirmek istediğimiz davranışa odaklanırız.

Ve işte bu yüzden bizler için hiçbir proje başlamaz, hiçbir proje bitmez. Her bir araştırma projesi uzun ve geniş bir marka serüveninin bütünden kopamaz bir parçasıdır.

Araştırma, markanız için her zamankinden bambaşka bir rol üstlenebilir.

Israrla isteyiniz.